書名 | 著者名 | 出版社 |
行政組織法 | 藤田宙靖 | 有斐閣 |
国家・政府の承認と内戦(下) 承認法の一般理論 | 広瀬善男 | 信山社 |
国内避難民と国際法 | 島田征夫編著 | 信山社出版 |
都市のガバナンス (岩波講座都市の再生を考える 2) | 植田和弘 [ほか] 編集 | 岩波書店 |
都市の個性と市民生活(岩波講座都市の再生を考える 3) | 植田和弘 [ほか] | 岩波書店 |
独禁法講義 [第3版] | 白石忠志 | 有斐閣 |
不法行為法: 債権各論 2 (ライブラリ法学基本講義) | 潮見佳男 | 新世社 |
マンキュー経済学(2)マクロ編 [第2版] | N・グレゴリー・マンキュー | 東洋経済新報社 |
民事訴訟当事者論 | 福永有利 | 有斐閣 |
民事訴訟法の基本問題 | 山本和彦 | 判例タイムズ社 |
民法総則講義 | 潮見佳男 | 有斐閣 |
ヨーロッパ統合と国際関係 | 木畑洋一編 | 日本経済評論社 |
流通・マーケティング(消費経済学体系:2) | 渡辺好章編著 | 慶応義塾大学出版会 |
Advertising worldwide : concepts, theories, and practice of international, multinational and global advertising | Marieke de Mooij | Prentice Hall |
Earnings : measurement, disclosure, and the impact on equity valuation | D. Eric Hirst, Patrick E. Hopkins | Blackwell Publishers |
Financial reporting : an accounting revolution | William H. Beaver | Prentice-Hall |
The forces of economic growth : a time series perspective | Alfred Greiner, Willi Semmler, and Gang Gong | Princeton University Press |
Foundations of economic analysis of law | Steven Shavell | Belknap Press of Harvard University Press |
Global marketing and advertising : understanding cultural paradoxes | Marieke de Mooij | sage |
Innovation and incentives | Suzanne Scotchmer | MIT Press |
New paradigm in macroeconomics : solving the riddle of Japanese macroeconomic performance | Richard A. Werner | Palgrave Macmillan |
Positive accounting theory | Ross L. Watts, Jerold L. Zimmerman | Prentice-Hall |
Rationality and freedom | Amartya Sen | Belknap Press of Harvard University Press |
Relationship marketing in professional services : a study of agency-client dynamics in the advertising sector | Aino Halinen | Routledge |
Understanding the process of economic change | Douglass C. North | Princeton University Press |